Wednesday, February 2, 2011

welcome tuuu my blog

Salam. sya di sini ingin mugucapkan taniah kepada diri saya kernan dpt membuat blog sendiri.
Untuk maklumat semua. Saya x bleh wat blog nie setiap waktu kerana saya telah duk kat asrama.
jadi saya disini akan mencerita kisah saya. buat mase skang, saya ingat meletak gambar  kawan asrama saya.






                                                         nilah antara gambar senior saya 


                                                                 ni nabil kawan aq. 

                                                       ni pon kawan aq. name die huzaimin.
                                                 kitorang pangil die amin cik sebab die kecik
                                                     nilah amin lagi 1. kitorang panggli die amin mok

                                                 adik ngan abg ambik gambar sama2. kesian aq x ade abg. nak wat camane diam sangat cam mane nak dpt abg.



                            ini saja setakat ini harap bdk asrama lihat blog yg x seberapa ini

No comments:

Post a Comment